miercuri, 19 august 2009

Things abouth my fucking life....


Si rasaritul era sangeriu,in acel moment as fi dat si luna de pe cer pentru o replica usturatoare...adevarul insa era crud ,cu fiecare moment trecut aerul parca nu mai vroia sa-mi intre pe gatej,plamani pulsau neincetat cautand gazul mentinator al vietii,insa nimic nu se schimba...secundele se transformau in minute si minutele-n ore.Ochii mei erau un rau curgator inrosindu-se puternic atestand durerea mea.Si apoi mi-am gasit salvarea...gandurile ,moartea ,rusinea dispretul si speranta ramanand la urma ...Afara sub cerul albastru inchis invesmantat cu milioane de stele un cocos prevesteste inceputul unei noi zile,insa pentru mine tot una ramane degeaba ma chinui sa ma linistesc ,sa par normala ,ca oamenii din jurul meu sa nu realizeze ca m-am schimbat total,stiu sigur ca totul va fi diferit de acum ,ca cele 3 ceasuri ale diavolului m-au metamorfozat complet...
In timpul acestei preschimbari bruste ,ceva din mine a fost lasat in urma ,mintea mea hoinarea de la un capat al universului la altul...imi doream sa fiu altceva,initial ideea de a fi o leguma imi placuse ,dar nu una comestibila nu-as fi suportat transformarile petrecute in urma unei digerari din stomacul unui individ ,ci una necomestibila ,poate un dovlegel ornamental plantat in gradina bunicii mele...disignul lor incanta zilnic ochii mei...
Apoi idea de a fi o stea imi placu si mai mult sa veghez ,sa analizez lumea pentru mine inseamna mult ...insa cu toate aceste "baliverne" erau doar niste ganduri proiectate de creierul meu pentru a ma impiedica sa intru intr-un colaps total..
Adevarul poate e prea simplu de mentionat dar el ma impins spre fapte nesabuite ,acum regretandu-le amarnic...pentru ca creeaza durere in inima familiei mele...
Si ma gandesc apoi ca poate pt membrii familiei sunt o pacoste ,ca viata lor fara mine ar fi fost mai buna ...si deodata ma izbi ideea ca sincuciderea ar fi o modalitate de scapare usoara...insa eu nu sunt o lasa ,poate ca sunt eu pesimista ,melancolica dar nu sunt o lasa...
Voi infrunta viata asa cum ia un toreador taurul de coarne ,ma voi lupta cu durerea si prejudecatile pentru a demonstra lumii ca sunt demna de numele pe care-l port ca sunt desteapta ,si ca unele momente in viata te definesc ,dandu-ti alura unui om matur ,chiar daca inca mai esti un copil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu